Conținutul (scris) devine din ce în ce mai important pe piață din România. Retaileri mari din afară granițelor au deja sute, chiar mii de articole publicate pentru a-și îmbunătăți autoritatea și încrederea de care se bucură din parte clienților. În România, se poate spune că acest trend este abia la început – nu multe magazine online au o pagină de blog în care arată că știu cu adevărat ce produse vând, printre altele.
Totuși, nu este atât de ușor să scrii conținut de calitate, care să îmbunătățească vizibilitatea website-ului afacerii tale în rezultatele căutării. În cele mai multe cazuri, vei avea nevoie de servicii SEO – iată exact de ce!
Conținut scris de experți, dar respectând standardele SEO
Chiar dacă ești un expert în domeniul în care activezi și poți produce conținut la foc automat, acesta trebuie să fie însoțit de acea atingere SEO, implicit de cuvintele cheie potrivite, dar și de o structura menită să ajute utilizatorul.
De cele mai multe ori, experții scriu articole mult prea tehnice, fără substanță, care nu impresionează utilizatorul – ba chiar ii îngreunează decizia de cumpărare. Un specialist care oferă servicii SEO poate lucra asupra conținutului scris de expert sau poate chiar elabora o structura pe care acesta să o urmeze atunci când scrie.
Specialiștii SEO știu ce tipuri de conținut se pot clasa în SERPs
Un articol poate fi excepțional. În același timp, nu poate fi potrivit pentru a apărea în rezultatele căutării. De exemplu, chiar dacă scrii din perspectiva unui expert, poți omite lucruri precum link-uri externe către studii și dovezi clare a lucrurilor explicate. Totodată, pot lipsi și exemplele din viață reală care ajută utilizatorul să se conecteze la conținutul scris.
Deși rolul inițial al unui specialist care oferă servicii SEO este unul tehnic, care implică identificarea cuvintelor cheie și realizarea unei structuri, acesta poate ulterior și să umanizeze conținutul, făcându-l mult mai prietenos atât pentru utilizatori, cât și pentru motoarele de căutare.
Strategie de conținut complexă, care are în vedere problemele din start
Este foarte ușor să scrii două sau mai multe articole pe aceeași tema, dar care tratează aspecte puțin diferite. Nu pare o problema, nu? Ei bine, Google poate vedea lucrurile diferit – apare astfel efectul de canibalizare a cuvintelor cheie, moment în care pagini diferite se bat pe aceleași cuvinte cheie, pierzând multe oportunități de creștere a vizibilității.
Astfel, ai nevoie în primul rând de servicii SEO pentru a primi o strategie de conținut complexă, bine pusă la punct, care are în vedere toate aspectele și elementele afacerii tale. Un specialist va fi atent la cuvintele cheie și la reoptimizarea anumitor pagini, pentru a se asigura că standardele SEO sunt respectate.
În final, răspunsul este da, ai nevoie de servicii SEO pentru a scrie conținut mai bun – conținut mai bun pentru cine contează cu adevărat, anume utilizatorii și motoarele de căutare, nu pentru ține.
Capcană în care cad mulți administratori constă în faptul că aceștia își evaluează conținutul scris că fiind impecabil – dată fiind experiență și cunoștințele pe care le au în industrie. Totuși, oricât de corecte ar fi informațiile prezentate, acestea necesită mereu un editor.
Specialistii The Markers îți pot spune cu exactitate de ce este conținutul atât de important în ziua de astăzi pentru o afacere care este prezența și în mediul online – programează o întâlnire chiar acum!