Un client mulțumit alege să se întoarcă în același loc de cazare, atunci când revine în vacanță sau în zona în care este nevoit să facă deplasarea. De aceea, dacă ai o pensiune, este important să ai în vedere mai multe detalii care pot face șederea plăcută. De la modul de amenajare al camerelor până la alegerea alimentelor în prepararea mâncării, în cazul în care locul oferă și astfel de servicii, toate sunt aspecte care joacă un rol major. Descoperă în materialul următor câteva idei și recomandări din care să te inspiri ca să reușești să atragi cât mai mulți turiști la pensiunea ta!
Micile detalii creează o impresie bună
Amenajarea camerei joacă un rol esențial, atunci când vine vorba de cazare. Indiferent că este vorba despre locul de dormit, baie sau bucătărie, aceste detalii au un rol major pentru crearea unei experienţe nemaipomenite pentru clienți. Mulţi caută, pe lângă cazare, confort şi condiţii bune care să le facă şederea plăcută. De aceea, fii atent la micile detalii de primire. Pregăteşte în măsuţa din cameră câteva lucruri de întâmpinare, cum ar fi o apă, dar şi produse locale. Un simplu gest va cântări mult în faţa clientului, care poate rămâne impresionat de modul în care l-ai primit.
Acordă atenţie amenajării băii și bucătăriei pentru confort și impresie pozitivă
Baia şi bucătăria trebuie să cuprindă obiecte sanitare de calitate, care să ofere funcţionalitate, dar şi estetică. În cazul în care baia este impecabilă, cu finisaje care nu arată uzură, accesorii moderne, oglinzi luminoase și ventilare bună, cu siguranţă, oaspeții se vor simţi bine şi vor reveni în pensiunea ta. Este necesar să le oferi tot ce este mai bun, ca să se simtă exact sau chiar mai bine ca acasă. O faianță ușor de curățat, rafturi elegante, prosoape din materiale de calitate, toate aceste elemente contribuie la un feedback pozitiv din partea clientului. Iar o reclamă bună va atrage, fără îndoială, şi alţi clienţi pe viitor. Chiar și elemente decorative, textile curate, lumini calde sau accente locale în bucătărie și baie creează o atmosferă deosebită. Acestea sunt detalii care fac diferența între „o pensiune bună” și „un loc de neuitat”.
Curățenia trebuie să fie principala prioritate
Curățenia trebuie să se regăsească printre prioritățile pensiunii tale. Asigură-te de fiecare dată că există ordine și curățenie în camerele de dormit. De asemenea, alege cu atenție pernele și salteaua de dormit, căci acestea sunt esențiale pentru o odihnă cât mai bună. Astfel de elemente au un impact major în experiența clientului și îl fac să decidă dacă este cazul să revină sau nu în pensiunea ta.
Oferă experiențe locale
În cazul în care călătoresc în interes de vacanță, clienții își vor dori și experiențe care să-i scoată din rutina cotidiană. De aceea ar fi o idee bună să investești și în astfel de momente, ca să ai o ofertă cât mai bogată. Poți avea în vedere traseele locale ghidate, vizite la producători locali sau degustări de produse tradiționale. Acestea pot transforma șederea într-o poveste.
Mâncarea joacă un rol principal
Pe lângă cele menționate, și partea gastronomică joacă un rol fundamental. Acesta este motivul pentru care majoritatea turiștilor revin în același loc, scriu cei de la huffpost.com. Dacă și pensiunea ta oferă astfel de servicii, asigură-te că alimentele sunt proaspete și ideal ar fi să te axezi pe pregătirea unor specialități culinare locale. În general, turiștii sunt tentați să guste din ce este specific zonei respective și să împărtășească mai departe cu prietenii despre experiența lor sau chiar să posteze poze pe social media. Acest lucru poate fi de mare ajutor pentru tine. Dacă preparatele sunt aspectuoase și părerile pozitive, astfel de review-uri vor ajunge și în atenția altor clienți.
Sursa foto: pexels.com